farewell gathering~~~part 1

assalamualaikum
hye
semalam berlangsungnya program yang selama ini aku serta AJK-AJK lain usahakan iaitu Program Semurni Kasih Kilauan Permata...
selepas tamat buat program itu...aku merasakan yang aku wajib berjumpa dengan semua yang rapat dengan aku selama ini yang banyak memberikan aku semangat dan dorongan bila-bila saja aku perlukan...so semalam berlakunya program farewell gathering dan birthday celebration...aku tahu memang awal sangat untuk sambut birthday si D ni tapi memandangkan hari ini adalah hari last aku di UNITEN jadi aku mengambil keputusan untuk sambut awal...

muka-muka orang yg bnyk membantu...

bithday kek ok!!!

adik + abg = kami ^__^"v
 setelah penat berjimba-jimba semalam...kami mengambil keputusan untuk makan dan membuat acara potong kek di Rimba Klasik...sesuai dengan kami yang suka berjimba-jimba...hahahaha


ske dpt kek ye...




ini antara gambar yang aku dapat kepilkan...hari ini akan berlangsung 2nd part...hope berjalan dengan lancar...Amin...
so nantikan part 2
untuk sekarang sampai sini saja s3limutku...
bye
assalamualaikum

^__^"v

The s3LimuTkU...

Actually this blog is about my other side of life...the one that all of you don't see everydays...so just enjoy it and hope that this piece of @#$% that I wrote will bring your life a bit happier... ^__^"v

^__^"v

m3 n 0nLy m3

My Photo
s3LimuTku
fun+suck+happiness+stressful=my life ^_^"v
View my complete profile
s3LiMuTkU. Powered by Blogger.