Penantian yang memeritkan

assalamualaikum
hye...
fuhh akhirnya sampai juga aku dekat destinasi aku...perjalanan yang jauh memberi aku masa untuk aku renung kembali kisah-kisah yang menggangu serta menghantui aku selama ini...aku sehingga kini masih lagi menunggu jawapan darimu...menantimu memberi penjelasan kepadaku...perjelaskan jika ianya salahku...mengapa begitu dingin sikapmu terhadapku...ingin sekali hati ini mengetahuinya...adakah salahku?adakah kerana perangaik?atau adakah kerana aku tidak layak untuk berkawan denganmu selama ini...cuma engkau yang tidak bergitu gigih untuk memperjelaskan kepadaku...

menanti jawapan darimu bagai menanti hujan di Afrika...full of emptiness and useless...but hati ini masih gigih untuk menantinya...egoku telahku turunkan kerana bagiku aku perlu tahu sebab musabab sikapmu sebegitu dingin denganku...tolonglah aku merayu kepadamu jika benar ianya salahku...khabarkan kepadaku agar dapat aku perbaiki diriku ini...walau macam mana pun aku ini...aku tetap manusia yang punya hati dan perasaan...

sejujurnya aku amat terasa dengan sikapmu itu...kerana ianya tanpa penjelasan yang jelas...disini juga aku ingin memohon ampun jika selama ini aku banyak menyakitkan hatimu itu dengan sikapku dan kata-kataku...and to Anis tunggulah kepulanganku...kepulanganku tidak pasti bila tapi yang pasti aku akan hadir sebagai orang yang baru...perginya diriku untuk merawat hati yang semakin hari semakin remuk dan semakin parah...doakan aku selamat sepanjang berada didalam wad ini ye...

semoga kita ketemu lagi dilain waktu s3limutku...
assalammualaikum

The s3LimuTkU...

Actually this blog is about my other side of life...the one that all of you don't see everydays...so just enjoy it and hope that this piece of @#$% that I wrote will bring your life a bit happier... ^__^"v

^__^"v

m3 n 0nLy m3

My Photo
s3LimuTku
fun+suck+happiness+stressful=my life ^_^"v
View my complete profile
s3LiMuTkU. Powered by Blogger.