Khas Buat Sahabat...

assalamualaikum
hye
this post is bout my feeling toward both of you C and D...walaupun aku tahu both of you tak ada minat pun untuk tahu...tapi percayalah one day you will remember what i gone too say to you...

kepada C
aku sayang kau sangat-sangat ok...maksud aku sebagai sedara sendiri...
tidak usah dikenang zaman gelapmu itu kerana aku sayangkanmu selepas berakhirnya zaman itu
jadi tidak usahlah engkau risaukan perkara yang sudah berlalu itu...kerana aku sayangkan kamu....
tapi...
acapkali jugalah hati yang lemah ini dilamar dengan perasaan kecil hati terhadap sikapmu itu...
aku sedar yang aku insan yang tidak penting bagi dirimu...
tapi...
bagiku aku amat ingin sekali menjelajah serta menemani hatimu yang suram itu...
aku ingin menjadi orang yang ada disampingmu terutama ketika engkau sedang berduka...
aku bukan saja ingin berada disampingmu tetapi juga ingin turut sekali merasai kesedihan itu
ingin aku memberikan bahuku sebagai alasan sebagai tempat engkau menangis
akanku perkukuhkan pendengaran telingaku bagi mendengar cerita-cerita sedih dan gembiramu
akanku serahkan hatiku ini agar dapat turut merasai apa yang engkau sedang hadapi...
tapi...
saban waktu berlalu...
apa yang dapat aku katakan...bahawa engkau tidak menghargai keikhlasanku ini...
engkau mensia-siakan kejujuran yang cuba aku tonjolkan sebagai seorang sahabat...
tapi...


kepada D
engkau juga sudah sedia maklum bahawa engkau satu-satunya yang aku benarkan untuk memanggilku abang
walaupun luaran nampak seperti tidak suka...
tapi...
aku gembira kerana terasa dihargai serta dihormati...terima kasih buatmu D
kesabaran engkau melayan kerenah serta perangai aku yang childish ini...
aku sangat-sangat bersyukur ke hadrat Illahi kerana pertemukan aku dengan engkau...
tapi...
masa amat-amat cemburukan ukhwah yang kita bina selama ini...dan melamar pepisahan...
apakan dayaku...engkau semakin hari semakin berjauhan dari diriku...
diri ini terasa sepi kembali
ingin aku ulangi kenangan-kenangan yang pernah kita cipta bersama-sama...
tapi...
semua itu mustahil kerana engkau mempunyai kehidupanmu sendiri...
dan aku percaya kehidupanmu itu akan lebih bersinar jika tidak terselit aku sebagai watak sampingannya...
jika boleh di edit segala kenangan kita dulu...pasti sudah lama aku berbuat demikian...
dan akanku menjadikan video yang sentiasa bermain tetapi tanpa suara...
tapi...
semua itu tidak mungkin terlaksana
kerana ianya tidak logik dek akal...
apa-apa pun terima kasihlah kepadamu D...
kerana kejujuran kamu dan kesanggupan kamu bersahabat bersamaku...
semoga engkau tidak lupa segala kenangan kita bersama...
seperti mana aku yang sentiasa menyanjung kenangan kita dan sentiasa disematkan kedalam hati ini...
kerana didalam hati ini mempunyai ruang khas untuk menempatkan orang-orang sepertimu...

ingatlah wahai C dan D...
aku menulis bukan kerana ingin mengaibkan mana-mana pihak tetapi ianya ikhlas dari hati aku...
tidak terlintas sama sekali untuk menyinggung perasaan kau berdua...
dan ingatlah...
keikhlasan aku bersahabat hanya untuk orang yang betul-betul menghargainya
jika diri ini tidak diperlukan...sila khabarkan kepadaku agar...
tidaklah aku mensia-siakan masa aku terhadap kamu berdua lagi...
kerana tidak ingin menganggu hidup kamu berdua...

semoga kita berjumpa lagi selimutku,
assalamualaikum
^__^"v

7 komen:

RNIS RZIZ March 28, 2011 at 9:11 AM  

sayunk.. x bg tau lg

s3LimuTku March 28, 2011 at 11:01 AM  

u kne la mndlmi maksud ayat2 i 2
hihihi
i tggu org 2 baca then i bg taw...

Unknown March 28, 2011 at 9:27 PM  

aku ke org 2???
klau aku ade terslh
s0rry ye
maaf sngat2
=)

s3LimuTku March 29, 2011 at 11:00 AM  

no but yet if u feel sorry i just what to ask for what u gone feel sorry toward me?

Unknown March 29, 2011 at 5:02 PM  

hurmmm.... aku ckp s0rry sbb, lately ko cm laen la, jumpe aku cm nk mengelakk je.. klau aku ade slah s0rry r...n i really mean it =)

s3LimuTku March 29, 2011 at 5:40 PM  

if u said so...then i accept that
so start la tgur aq mcm biasa ye
^__^"v

Unknown March 29, 2011 at 7:05 PM  

klau begitu lah hendak nya...
aku ku tgur ko sbaik mungkin
^__^

The s3LimuTkU...

Actually this blog is about my other side of life...the one that all of you don't see everydays...so just enjoy it and hope that this piece of @#$% that I wrote will bring your life a bit happier... ^__^"v

^__^"v

m3 n 0nLy m3

My Photo
s3LimuTku
fun+suck+happiness+stressful=my life ^_^"v
View my complete profile
s3LiMuTkU. Powered by Blogger.