if / jika / kalaulah...tapi...

assalamualikum
emmm
tiga perkataan ni membawa maksud yang seakan²
hari ini seharian aku tak pergi ke kelas
yelah dengan tak sihatnya dengan bleeding baliknya
tension sangat rasanya

kalaulah aku ni dilahirkan normal macam orang lain, mesti best sihat sejahtera jer
kalaulah aku ni lahir² macam laki² lain mesti hidup aku normal macam dorang
kalaulah aku lahir² dah tahu nak bergaya² ni mesti aku tak di kutuk tak pandai berfesyen or seangkatan dengannya
kalaulah aku ni pandai mesti aku tak akan di permainkan oleh orang² yang pandaikan
emmmm...kalaulah memang best sangat

jika aku diberi pilihan kehidupan macam mana yang aku nak aku teringin kehidupan seperti burung helang yang bebas terbang dari satu daerah ke satu daerah. Ataupun menjadi seperti ikan paus yang boleh berenang dengan senang hatinya tanpa memikir masalah² dunia
jika aku diberi perluang ingin sekali aku berjumpa dengan Rasulullah S.A.W untuk menayakan seribu satu persoalan yang sentiasa berlegar² dalam kepala aku ni, ada yang sampai dah bersawang dah pun
jika aku diberi pilihan tak ingin sekali kehidupanku yang sekarang ini, aku merasakan diriku inilah yang paling jijik sekali di dalam dunia ni

if I have the power to change something in my life i would like to change my name from Mohd Firdaus to anything, because for me the name itself carry very important meaning and I think I'm not suitable for that name
if I a choice to choose what types of power that I want, I want a power to change people from bad mood or sad to happiness, because for me I got a spirit to do something hard when I look at people smiling especially my mom,family and friends

tapi...
apa nak buat
kehidupan tak semestinya happy selalu
ada kalanya kita jatuh dan ada kalanya kita bangkit
cuma kalau kita jatuh janganlah biarkan diri kita jatuh lebih teruk lagi
aku memang sentiasa bersyukur dengan kurniaan Allah kepadaku atas segala²
cuma kekadang aku terfikir yang aku tidak mampu untuk melakukannya tapi aku akan tetap berusaha
memang setiap manusia itu tidak sempurna tetapi kita boleh membuat sesuatu agar ianya hampir dengan sempurna 
jadi aku merayulah pada kawan² sekalian, bimbinglah aku kejalan yang menuju kesempurnaan itu
aku juga manusia biasa yang inginkan apa yang manusia lain inginkan iaitu kesempurnaan

rasanya sampai sini sajalah ye selimutku
asslamulaikum 

 

The s3LimuTkU...

Actually this blog is about my other side of life...the one that all of you don't see everydays...so just enjoy it and hope that this piece of @#$% that I wrote will bring your life a bit happier... ^__^"v

^__^"v

m3 n 0nLy m3

My Photo
s3LimuTku
fun+suck+happiness+stressful=my life ^_^"v
View my complete profile
s3LiMuTkU. Powered by Blogger.