Goodbye!!!

assalamualaikum

hari ini aku terpaksa melepaskan seseorang yang aku dah anggap macam adik aku sendiri dah...tapi apakan daya dia harus pulang dan menikmati cuti semesta selama 2 minggu...
ada orang cakap "ala...2 minggu je pun bukannya lama..." tapi bagi aku 2 minggu tu macam-macam boleh berlaku...
lepas dah tau berita yang menyedihkan ini...aku dikhabarkan bahawa seorang lagi budak rumah aku akan balik bercuti pada keesokan harinya...rasa macam dah tak ada seri dah rumah aku kalau korang tak ada dirumah...siapa yang aku nak ajak berDOTA...siapa yang aku nak ajak tengok movie...siapa...siapa?kenapa lepas sorang balik lepas tu sorang lagi?Ya Allah Ya Tuhanku Kau kuatkanlah hatiku yang lemah ini...aku sangat tak berdaya apabila datangnya saat perpisahan...bantulah aku Ya Allah...hanya padaMu aku meminta Ya Allah...
so disebabkan ini adalah hari terakhir kita bersama jadi aku berdoa kepada Allah agar hidup korang aman dan sentiasa diberi rahmat...amin...semoga Allah ketemukan kita dilain waktu...dan dikesempatan ini juga aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih atas kenangan-kenangan yang kita cipta bersama...dan terima kasih juga kepada Allah dan Pihak Amanah kerana telah mempertemukan kami didalam satu rumah...syukur alhamdulillah...
sedikit nasihat untuk korang...jagalah diri elok-elok sepanjang cuti nanti...gunakan masa ini untuk bersama family bukan dengan awek je...dan kalau pendek umurku ini janganlah lupa untuk sedekah Al-fatihah ye...dan sentiasalah ingat aku akan sentiasa bersama ada apabila korang memelukan bantuan...^__^"v

oklah selimutku...
nak melayan perasaan sekejap...semoga bertemu lagi
assalamualaikum

The s3LimuTkU...

Actually this blog is about my other side of life...the one that all of you don't see everydays...so just enjoy it and hope that this piece of @#$% that I wrote will bring your life a bit happier... ^__^"v

^__^"v

m3 n 0nLy m3

My Photo
s3LimuTku
fun+suck+happiness+stressful=my life ^_^"v
View my complete profile
s3LiMuTkU. Powered by Blogger.